اجاره خودرو ایرانی

اجاره خودرو بدون راننده

اجاره خودرو ایرانی

اجاره خودرو بدون راننده

زمان ورود محصولات ایران خودرو و اجاره این محصولات:


زمان ورود محصولات ایران خودرو و اجاره این محصولات:

خودرو پژو 2008 با ظرفیت تولید هفت هزار دستگاه در هر سال در اخر سال 95 وارد بازار ایران خواهد شد. خودرو بعدی که با نام فیس لیفت تندر که قرار است جایگزین تندر 90 اتوماتیک باشد بهد از پژو 2008 وارد بازار ایران می شود و خودرو دنای اتوماتیک با موتور توربو و سانروف سال 95 وارد بازار می شود. مدیرعامل کمپانی ایران خودرو_ پژو در گفت و گو با خبرنگاران بیان نمود : دومین محصول مشترک ایران خودرو و پژو خودرو 301 است که با ظرفیت سالانه چهل هزاردستگاه اسفند ماه سال آینده عرضه خواهد شد.

شرکت اجاره خودرو سعادت رنت در نظر دارد در راستای افزایش ناوگان حمل و نقل خود ، اجاره ماشین بدون راننده و اجاره خودرو با راننده محصولات جدید گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا را به ناوگان خود اضافه نماید. در مراسم افتتاح نمایشگاه ماشین در شهر مشهد، بهترین دستاورد برای صنعت خودروی کشور ایران را تحقق اولین سرمایه گذاری از کشور خارجی در صنعت خودرو در ایران، توجه به زیاد به ساخت داخل قطعات و رونق زیاد قطعه سازی، جابه جایی دانش روز طراحی ، تولید و توسعه محصول با پلتفرم های جدید عنوان کرد. در زمینه ساخت داخلی محصولات : محصول پژو 2008 با ساخت داخلی 20 درصد آغاز و ظرف یک سال به چهل درصد افزایش خواهد یافت. در قرارداد جدید با پژو فرانسه به صادرات بیست درصد محصولات تولیدی مشترک به خارج از کشور توجه ویژه شده است.

امیدوار هستیم به دلیل برنامه ریزی برای صادرات این محصولات ، خودروهای جدید دارای کیفیت بالایی باشند که بتوانیم در زمینه اجاره ماشین ایرانی و ارزان قیمت خودرو های به روزتر و با کیفیت تری در اختیار مشتریان قرار دهیم تا مشتریان ایرانی و توریست های خارجی شرکت سعادت رنت که معمولا این سبک خودرو ها را برای سفر های دورن شهری و برون شهری و تشریفات ( اجاره ماشین با راننده) و ماشین عروس با راننده در اختیار می گیرند رضایت کافی داشته باشند. مهم ترین بازار صادراتی کشورهای همسایه می باشند و کشورهای خاورمیانه و بازارحوزه خلیج فارس بازارهدف این محصولات هستند. تمامی قطعه سازان باید تایید یه ایکاپ را برای تولید قطعه کسب کنند، پژو متعهد شده که دانش طراحی قطعه را به قطعه سازان ایرانی انتقال دهد.

خودرو جدید دنا با موتور توربوشارژ و مجهز به سانروف امسال به بازار عرضه می شود.

معاون بازاریابی و فروش کمپانی ایران خودرو نیز در نمایشگاه بین المللی خودرو شهر مشهد در جمع خبرنگاران از ورود دنای جدید به بازار خبر داد و گفت: خودرو دنای جدید با قیمت کمتر از 50 میلیون تومان عرضه خواهد شد. با توجه به این قیمت اجاره روزانه خودرو دنا حدود 150 هزار تومان خواهد داشت که با توجه به ارزان ترین خودرو اتوماتیک بین ماشین های اجاره ای ارزان قیمت و تشریفاتی قیمت مناسبی دارد و می توان برای اجاره ماشین بدون محدودیت کیلومتر حدود 20% به قیمت کرایه ماشین بدون راننده آن اضافه می کردد.

در رتبه پایین تر قیمت اجاره ماشین می توان به اتومبیل های اجاره ای : اجاره 206 _ اجاره 405 _ اجاره پرشیا _ اجاره ماشین sd _ اجاره ماشین پراید و اجاره ماشین ولستر اشاره نمود.

پژو 207 جدید اسفند امسال به بازار می آید.

عرضه تندر 90 فیس لیفت :

این خودرو جایگزین تندر 90 اتومات فعلی می شود. این خودرو که تقاضای کمی برای رنت خودرو داشت و بیشتر برای ترنسفر فرودگاهی و برای اجاره ماشین در فرودگاه مهر آباد و اجاره ماشین در فرودگاه امام خمینی از سوی موسسه کرایه اتومبیل سعادت رنت مورد استفاده قرار می گرفت. یک کارشناس ایران خودرو در تنظیم و کنترل بازار خودرو کشور گفت : هر محصولی که متناسب با نیاز مشتری بوده و قابلیت رقابت داشته باشد، می تواند در ایران خودرو تولید و عرضه شود که باعث تنوع بیشتری در کرایه خودرو در تهران و اجاره ماشین در کرج می شود و مشتریان می توانند حق انتخاب گسترده ای در رنت ماشین داشته باشند.

معاون بازاریابی و فروش کمپانی صنعتی ایران خودروبا رد رکود در بازار اتومبیل ایران گفت: فروش محصولات ایران خودرو از ابتدای سال تا حالا نسبت به سال 1394 پنجاه درصد افزایش داشته است. وی تاکید کرد: فروش ایران خودرو در جهت جلب رضایت و جذب مشتریان تغییر کرده و این شرکت عرضه هیچ یک از محصولات را به بازار محدود نکرده است. ‌ یکی از هدفهای ایران خودرو در این نمایشگاه ارزیابی نظر مشتریان نسبت به محصولات ایکاپ و استفاده از نظرات مشتریان در طراحی اولیه و تولید خودرو است البته مشتریان عزیز می توانند با رزرو خودروکرایه این محصول و دیگر محصولات شرکت ایران خودرو این خودرو را قبل از خرید تست نمایند و قبل از خرید قطعی آن از سواری مطلع شوند. پیش فروش ماشین کپچر با زمان تحویل در بهمن و اسفند 1395 آغاز شده است. وی از عرضه گراندویتارای جدید خبر داد و گفت: محصول پژو 207 جدید که داخلی سازی شده نیز به زودی عرضه خواهد شد برای اجاره ماشین کپچر و اجاره ماشین گراندویتارا و کرایه ماشین پژو 2008 مبایست تا پایان سال 1395 صبر نمود و امیدواریم برای اجاره ماشین در عید نوروز بتوانیم به مشتریان رنت خودرو عرضه نماییم.

منابع:

طراحی سایت

عصر ایران / محمد حسین صالحی ایران خودرو / http://www.arianarent.com

/ http://www.parsaya.com iran rental car

/ persian rental car / hiare rental car in iran  


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.