اجاره خودرو ایرانی

اجاره خودرو بدون راننده

اجاره خودرو ایرانی

اجاره خودرو بدون راننده

مرکز اجاره اتومبیل

مرکز اجاره اتومبیل ایران

زمانی که شما ترجیح می دهید برای مسافرت خود یک اتومبیل کرایه کنید می توانید با انتخاب شرکت اجاره ماشین آریانا رنت از ویژگی های متمایز این کمپانی ، قیمت های بسیار مناسب ما و شرایط ساده در قراردادهای اجاره خودرو با توجه به شرایط شما مشتری عزیز و همچنین شما خود می توانید با یک مقایسه ساده از لیست قیمت و خدمات ارائه شده به بهترین پیشنهاد و با گارانتی ما به یک سفر خاطره انگیز دست پیدا کنید. آرزوی ما رضایت شما و ادامه همکاری مشتریان با کمپانی آریانارنت می باشد.

  پیشنهاد ها و امکانات ویژه:

تور یک روزه تهران گردی استفاده از اقامتگاههای (ویلا) شرکت کرایه ماشین و ماشین تشریفات آریانا رنت در تهران و اطراف تهران و شمال کشور رزرو رایگان هتل ، مراکز تفریحی قرارداد کرایه بدون مالیات بر ارزش افزوده بیمه کامل (ثالث و بیمه بدنه کامل) کیلومتراضافه و تخفیف هفتگی کمک جاده ای ویژه و رایگان سرویس انتقال رایگان (7:00-21:00) مسیریاب و اینترنت همراه وسایل تفریحی و سرگرمی و مورد نیاز مسافرتی.

در کشور ایران شرکت های اجاره ماشین کرج متعددی وجود دارد و دفتر مرکزی شرکت آریانا رنت واقع در تهران و در دیگر استانها به صورت نمایندگی های دائمی و سیار و با کارشناسان و کارمندان آموزش دیده به شما مشتریان عزیز این امکان را می دهد که با خیال آسوده به عقد قرارداد و کرایه خودرو از کمپانی ما را داشته باشید و می توانید به راحتی مسافرت های شخصی و به کسب و کار و خود و اجاره ماشین عروس را داشته باشید. هدف ما فراتر از انتظارات شما می باشد و با ارائه نرخ مناسب کرایه خودرو در تهران بدون هزینه های پنهان، ایمنی وسایل نقلیه اجاره ای و با مهمان نوازی ویژه توریست های خارجی اماده ارائه خدمت به شما متریان عزیز می باشد. زمانی که شما تصمیم به اجاره اتومبیل در روزهای آینده دارید می توانید از طریق سایت و یا به صورت تلفنی اتومبیل مورد نظر خود را رزرو نموده و با اطمینان یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید. نکات کرایه ماشین تهران می تواند برای شما آزادی و انعطاف پذیری هنگام مسافرتهای درون شهری و بیرون شهری را بدهد، و در برخی از نقاط جهان آن را تنها راه عملی برای سفر های دراز مدت می باشد. اما یک ماشین اجاره ای گاهی اوقات می تواند هزینه های اضافه برای سفر شما به همراه داشته باشد مانند تلاش برای پیدا کردن بهترین معامله و یک معامله بد در اجاره خودرو و یا بیمه اتومبیل در صورت بروز حوادٍث با خواندن این متن و راهنمای اجاره ماشین می توانید صرفه جویی خوبی برای پول خود داشته باشید و در کرایه اتومبیل بدون راننده مشکلی برای شما به وجود نیاید.

انتخاب خودرو

دقت در انتخاب خودرو یکی از مهمترین عوامل می باشد. اگر در سفر همراه شما کودک می باشد شاید شما قصد اجاره ماشین سدان بزرگ و یا SUV را ترجیح دهید. اما اگر بخواهیر در پول خود صرفه جویی کنید می توانید با یک رزرو خودرو کوچکتر و مدل پایین تر به همان آرامش در سفر برسید. اما اندازه ماشین که تنها عامل نیست. اگر به دنبال چیزی سازگار با محیط زیست می باشید لیست خودروهای ما را بررسی کنید و می توانید یک خودرو سبز از نظر زیست محیطی با مصرف سوخت پایین و پایین ترین سطح آلایندگی را انتخاب کنید. انتخاب دقیق از نظر گیربکس اتومبیل، زیرا در سفر اجاره اتومبیل در تهران دنده اتوماتیک با دستی بسیار متفاوت می باشد و این بسته به شما مشتری عزیز می باشد به همین دلیل شما قبل از رزرو ماشین می بایست نکات فنی ماشین کرایه ای را خوب برسی نمایید. همچنین، مطمئن باشید که این شرکت در زمان اجاره ماشین در تهران هر وسیله اضافی که ممکن است شما نیازداشته باشید مانند یک باربند قفسه اسکی، صندلی کودک ماشین یا GPS و یا یخچال همراه را در اختیار شما قرار می دهد.

سیستم رزرو کرایه اتومبیل

چه مدت شما نیاز به اجاره خودرو دارید؟ اگر آن را برای کمتر از یک هفته بخواهید خیلی بهتر است که از شرکت های بزرگ و قابل اعتماد اجاره نمایید که البته این شرکت ها در تهران تعداد زیادی نمی باشند. اما برای اجاره بیشتر از چند هفته ممکن است بتوانید از شرکت های محلی و دلال ها خودرو را با قیمت کمتر اجاره نمایید اما باید توجه داشته باشید در صورت کرایه از دلال ها و شرکت های کوچک، آن ها به شما پشتوانه ای نمی دهند و این امکان که بازگشت پول قرض الحسنه شما به مشکل بر بخورد ممکن می باشد و یا هزینه های اضافه ای برای شما به همراه بیاورند و با کمی تحقیق به این مشکلات پی خواهید برد. با بررسی موتورهای جستجوی بزرگ و سایت های جمع آوری (مانند Travelocity و کایاک (در خارج از کشور)) برای به دست آوردن مشتری بیشتر چه نرخ هایی را ارائه می دهند، اما شما همچنین باید به وب سایت های شرکت های اجاره خودرو معتبر بروید برای اجاره خودرو زیرا اغلب با ارائه تخفیف منحصر به فرد، و کاهش هزینه های رزرو پیشنهادهای خوبی را ارائه می دهند. شرکت اجاره اتومبیل آریانا رنت برای مشتریان ثابت خود کپن های تخفیف در نظر گرفته و زمانی که شما مشتریان عزیز برای دفعات بعدی اجاره می توانید با تخفیف 10 تا 25 درصدی اتومبیل های مورد نظر خود را اجاره و در پول خود صرفه جویی نمایید جدیدترین راه برای صرفه جویی در اجاره اتومبیل در شهرستان استفاده از سرویس اشتراک شرکت می باشد. اگر شما در نزدیکی یک شهرستان بزرگ زندگی می کنند و یا شما یک مستاجر مکرر اتومبیل هستید با استفاده از سرویس اشتراک می توانید شرایط راحت تری در اجاره و نرخ پایین تر کرایه هفتگی و سرویس تحویل خودرو درب منزل استفاده نمایید.

پنج ویژگی یک سفر فوق العاده جاده

اگر شما در حال رزرو آنلاین هستید ابتدا شرایط و ضوابط را به دقت بخوانید، قبل از تایید رزرو خود. اگر شما در حال رزرو از طریق تلفن هستید ، عوامل محدودیت مثل کیلومتر اضافه و یا شرایط تمدید قرارداد اجاره مطمئن باشید که شما شرایط رزرو ماشین را به خوبی درک کرده باشید. _زمانی که می خواهید یک ضربه پنالتی بزنید بدون نشان گرفتن دقیق آیا امکان موفقیت وجود دارد؟ در زمان اجاره اتومبیل به صورت مقصد یک طرفه حتما برگه کروکی را از کمپانی دریافت نمایید تا در زمان تحویل خودرو در دیگر شهرها با مشکلات افت قیمت و دریافت خسارت های بی مورد از طرف شرکت ها مواجه نشوید. در مورد زمان بازگشت خودرو می بایست دقیق باشید زیرا بعضی از شرکت ها برای چند ساعت بیشتر هزینه اضافه دریافت می نمایند. در مورد راننده اضافه با شرکت هماهنگ کنید. به طور مثال دختر 20 ساله شما به اندازه کافی برای رانندگی مطمئن می باشد؟ (به دلایل مسئولیت، این مهم است.) اگر شما قصد سفر به دیگر شهرستان ها را دارید بهتر است از اینکه شرکت اجاره دهنده نمایندگی های در دیگر شهرستان ها دارد مطمئن شوید زیرا امکان دارد برنامه سفر شما تغییر کرده و شما نیاز به تحویل خودرو در نقطه مقصد را داشته باشید، شرکت آریانا رنت دارای بیش از 10 نمایندگی در شهرستان های دیگر می باشد و شما می توانید مطمئن باشید که ما با ارائه بهترین خدمات همواره در کنار شما هستیم.  

نمایندگی ها :

اجاره خودروتهران . اجاره خودرو کرج . اجاره خودرو رشت

اجاره خودروقزوین . اجاره خودرودماوند . اجاره خودرو شمال

اجاره خودرواصفهان . اجاره خودروشیراز . اجاره خودرو مشهد

اجاره ماشین تبریز . اجاره ماشین ارومیه . اجاره ماشین زنجان

 

  هزینه های واقعی اجاره اتومبیل:

هشدار: در تبلیغات شرکت ها به مبلغی که به صورت کاتالوگ با در جدول لیست قیمت ارائه داده اند همیشه قیمت قطعی نمی باشد و شرکت های کوچک و دلال های این صنعت هزینه های اضافه ای را به همراه دارند برای شما از جمله بیمه ، صورت حساب بنزین افت قیمت. در نتیجه حتما با شرکت های معتبر دارای قراردادهای محکم ودارای محل دائمی و ثابت می باشند قرارداد ببندید. در سال های اخیر با گسترش شرکت های اجاره ماشین و نزدیک شدن به قیمت واقعی کرایه اتومبیل بدون راننده معمولا شرکت ها اقدام به صدور فاکتور با در نظر گرفتن کلیه هزینه های آشکار و پنهان می نمایند که از جمله آن مالیات، هزینه سوخت ، کارواش و دیگر هزینه های پنهان می نمایند که این امر باعث می شود مشتری در اخر قرارداد با افزایش صورت حساب مواجه نگردند. به عنوان مثال، Travelocity و saadatrent فاکتوری که ارائه می دهد قیمت گذاری کل می باشد ، که تضمین می کند که مقدار برآورد این شرکت ظرف کمتر از یک درصد از نرخ واقعی امکان تغییر دارد. سیاست شرکت های بزرگ اجاره ای خودرو مانند خطوط هوایی می باشد،"مدیریت عملکرد." این بدان معناست که رایانه قیمت گذاری می نمایند زیرا قیمت ها در بعضی از ماه ها که به صورت روزانه تغییر می نمایید به دلیل تعطیلات و در نظر گرفتن مبدا و مقصد سفر و همچنین تعداد روزهای درخواست اجاره ، و به همین ترتیب نرخ اجاره شما به تنها در آن لحظه معتبر است. مگر اینکه شما از قبل رزرو نموده که دیگر امکان تغییری از طرف شرکت ها وجود ندارد.  

توصیه هایی قبل از اجاره اتومبیل

در زمان تحویل زمانی که شما قصد اجاره اتومبیل در تهران را دارید و مقصد شما برای آن روز فقط مسیر فرودگاه تا هتل می باشد و در واقع ماشین اجاره ای را برای فردا صبح اول ساعت کاری نیاز دارید بهتر است اتومبیل مورد نظر خود را همان صبح اول وقت در هتل تحویل بگیرید، به این ترتیب شما 1 روز خودرو صرفه جویی در پول خود نموده اید. و با توجه به قیمت پایین تر کرایه در مرکز شهر می توانید با قیمت مناسب تری خودرو مورد نظرتان را کرایه کنید. بازدید خودرو قبل از اینکه شما خودرو را از شرکت های کرایه اتومبیل دریافت کنید به خوبی اتومبیل را از نظر ظاهری و فنی بازدید نمایید و حتما برگه کروکی را از کمپانی دریافت نمایید و کیلومتر شمار را یادداشت نمایید برای زمان تحویل ماشین و همچنین در صورت بروز هرگونه نقص فنی و تصادف در همان لحظه به شرکت گزارش دهید. کمپامی آریانا رنت به صورت 24 ساعته به مشتریان خود خدمات ارائه می نمایید به همین دلیل است که ما پیشنهاد می کنیم حتما با شرکت های بزرگ و معتبر قرارداد ببندید.

آشنایی با خودرو

زمانی که شما خودرو را تحویل میگیرید و به تمامی سیستم های آن آشنایی ندارید ابتدا با مامور تحویل دهنده تمامی سیستم و آپشن های اتومبیل را چک نمایید که در طول سفر به مشکلی برخورد ننماید مثل منبع سوخت و چراغ ها و برف پاک کن ها ، سیستم صوتی ، گرمایشی و سرمایشی که در طول سفر حتما با آن ها سروکار دارید. و همچنین شماره پلاک خودرو که در زمان پارک در پارکینگ به صورت طولانی برای بازگشت مجدد و یافتن خودرو حتما به آن نیاز دارید قبل از تحویل دادن خودرو حتما وسایل شخصی خود را از ماشین بردارید که با مشکل روبه رو نشوید از جمله عینک افتابی چتر و یا کارت های شناسایی این امر بای توریست ها بسیار مهم می باشد .

  از چه شرکتی اجاره کنید؟

اگر شما از طریق روزنامه و یا موتور های جستجو به دنبال اجاره خودرو هستید حتما توجه داشته باشید که صرفا قیمت پایین تر بهترین گزینه برای انتخاب نمی باشد. شما می بایست امکانات شرکت و اعتبار شرکت را در این معامله در نظر بگیرید که در قرارداد خود به مشکلی برنخورید و همچنین مدل ، ظاهر . فنی خودرو را که یک شرط اصلی در قیمت اجاره خودرو از سوی شرکت ها می باشد.  

خلافی راهنمایی و رانندگی خودروکرایه ای

در اجاره خودرو ایرانی و اجاره خودرو خارجی در تهران مهم نیست چه کسی خودرو را اجاره کرده است ، خودرو شخصی می باشد یا سند آن ثبت موسسه کرایه اتومبیل می باشد طبق قانون خلافی خودرو بعد از 16 روز کاری در ایران صادر می گردد، به همین دلیل شرکت ها در ایران مبلغ و یا سندی را در نزد خود نگاه می دارند که بعد از رسید خلافی ماشین آن را باز می گردانند البته خلافی هایی هستند که حتی بعد از 70 روز اداره راهنمایی و رانندگی آن ها را اعلام می نمایند که در این صورت بیشتر شرکت ها به صورت توافقی با مشتری قرارداد می بندند ، شرکت آریانا رنت در این زمینه با مشتریان خود فقط طی یک قرارداد کتبی مکتوب می نمایید در صورتی که اگر بعد از 70 روز خلافی جدیدی اعلام گردید هزینه آن را مشتری می بایست پرداخت نمایید و در این زمینه شرکت هیچ گونه وجه نقد و یا سندی را در بر خلاف بعضی از شرکت ها نزدخود نگاه نمی دارد. در انتخاب اجاره ماشین و مقایسه آن دقت کنید زیرا بیشتر خودرو ها از جمله پژو ، اجاره ماشین های امریکایی و اجاره ماین هیوندایی و کیا و دیگر ماشین های اجاره ای ایرانی و اجاره ماشین چینی حتی اگر سال تولید خودرو یکی باشند باز هم از نظر امکانات و تجهیزات مجهز شده از طرف خود کمپانی تولیدی و یا حتی شرکت های اجاره خودرو با هم متفاوت هستند و تاثیر در لیست قیمت اجاره خودرو دارند.

پیشنهاد یک سفر داخلی به جزیره قشم در ایران

زمانی که شما قصد سفر به جزیره کیش یا قشم را دارید می توانید یک خودرو ون کوچک کم مصرف انتخاب کرده و تا بندر عباس رانندگی کرده و در بین راه از شهر های زیبای ایران مثل اصفهان، شیراز، یزد و دیگر نقاط دیدنی ایران بازدید نمایید و سپس به بندر عباس رفته و خودرو را به نماینده شرکت آریانا رنت تحویل دهید و با یک سفر کوتاه با کشتی به جزیره کیش یا قشم رفته و از کشتی سواری لذت برده سپس در کیش از نماینده این شرکت یک خودروی سواری مدرن اجاره نموده و به گشت وگذار در جزیره بپردازید و برای بازگشت خود می توانید از طریق خطوط هوایی باز گردید و یا به همان طریقی که از مبدا شروع کرده بودید. شرکت ما با امکانات خود بهترین سفر ها را برای شما و خانواده شما به ارمغان خواهد آورد.

زمان 24 ساعته اجاره

در نظر داشته باشید که خودرو های اروپایی و مدرن کلیه شرکت ها که به صورت 24 ساعته اجاره می کنید مثلا زمانی که آن را در ساعت 10 صبح دریافت می کنید می بایست در روز بعد 10 صبح ماشین را تحویل دهید و کیلومتر مجاز که بسته به قرارداد خود با شرکت می باشد را می بایست در نظر بگیرید و اگر دیرتر از زمان مجاز تحویل دهید و یا بیشتر از کیلومتر مجاز استفاده کرده باشید این برای شما شامل هزینه می باشد. اجاره یک طرفه معمولا از طرف شرکت هایی که این امکانات را داشته باشند (امکان عودت در دیگر شهرستان ها) که البته بسیاری از شرکت ها این امکانات را ندارند ، معمولا شامل هزینه ای نمی باشند اما اگر بخواهید در یکی از جزیره های ایران و یا کشور های همسایه آن را عودت نمایید شامل هزینه می باشد.. در برخی از شرکت های کرایه اتومبیل برای تبدیل نرخ ارز برای توریست ها ممکن است باعث شود هزینه یشتری برای شما به همراه داشته باشد لذا سعی کنید ارز خود را در صرافی ها به پول ایران تبدیل نمایید ، البته شرکت آریانا رنت نرخی به صورت دلار و یورو در اختیار مشتریان خود قرار داده که می توانند به صورت ارز مبلغ اجاره ماشین خود را پرداخت نماییند و هزینه اضافه ای برای شما نداشته باشد.  

منابع:

rent car iran

 شرکت آریانا رنت ( اجاره خودرو سواری بدون راننده)

http://www.saadatrent.com / کالیفورنیا رنت 2014sixt.com & rentcar.com Mr. mohammad hosein salehi

 مطالب مرتبط:

اجاره ماشین عروس

در رابطه با اجاره خودرو باید به چند مورد توجه داشت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.